Etykieta i regulamin

ImageIconIconIcon

Etykieta Day SPA Vita'O

1. Na umówiony zabieg należy przybyć minimum 5 minut przed planowaną godziną rozpoczęcia.


2. W przypadku spóźnienia na umówiony zabieg Day Spa Vita’O zastrzega sobie prawo do skrócenia czasu trwania zabiegu.


3. W trosce o komfort klientów Day Spa Vita’O prosimy o zachowanie ciszy i nie używanie telefonów komórkowych w strefie zabiegowej.


4. Day Spa Vita’O zastrzega sobie prawo do przerwania bądź odmówienia wykonania zabiegu przez terapeutę, jeżeli spotka się on z niestosownym zachowaniem klienta (agresja, wulgaryzm, propozycje seksualne itp.)


5. Jeśli klient posiada przeciwwskazania zdrowotne do wykonania zabiegów np.: choroba, ciąża, trwające leczenie, niedawno wykonany zabieg medyczny lub inne, zobowiązany jest poinformować o tym terapeutę przed rozpoczęciem zabiegu.


6. Zalecamy unikania kąpieli słonecznych oraz spożywania obfitych posiłków przed i po zabiegach.


7. Zakup danego zabiegu jest równoznaczny ze złożeniem przez klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do skorzystania z wybranej usługi, oraz że zapoznał się z etykietą Day Spa Vita’O i akceptuje jej warunki.


8. Klient rezerwując termin wyraża tym samym zgodę na wysyłanie treści marketingowych drogą mailową i sms.

1. Na umówiony zabieg należy przybyć minimum 5 minut przed planowaną godziną rozpoczęcia.


2. W przypadku spóźnienia na umówiony zabieg Day Spa Vita’O zastrzega sobie prawo do skrócenia czasu trwania zabiegu.


3. W trosce o komfort klientów Day Spa Vita’O prosimy o zachowanie ciszy i nie używanie telefonów komórkowych w strefie zabiegowej.


4. Day Spa Vita’O zastrzega sobie prawo
do przerwania bądź odmówienia wykonania zabiegu przez terapeutę, jeżeli spotka się on
z niestosownym zachowaniem klienta (agresja, wulgaryzm, propozycje seksualne itp.)


5. Jeśli klient posiada przeciwwskazania zdrowotne do wykonania zabiegów np.: choroba, ciąża, trwające leczenie, niedawno wykonany zabieg medyczny lub inne, zobowiązany jest poinformować o tym terapeutę przed rozpoczęciem zabiegu.


6. Zalecamy unikania kąpieli słonecznych oraz spożywania obfitych posiłków przed
i po zabiegach.


7. Zakup danego zabiegu jest równoznaczny ze złożeniem przez klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do skorzystania z wybranej usługi, oraz że zapoznał się z etykietą Day Spa Vita’O
i akceptuje jej warunki.


8. Klient rezerwując termin wyraża tym samym zgodę na wysyłanie treści marketingowych drogą mailową i sms.

Regulamin zakupu i realizacji voucherów prezentowych

1. Vouchery prezentowe można zakupić za pośrednictwem strony internetowej www.spavitao.pl oraz w salonie.


2. Wszystkie vouchery określone są terminem ważności. Po rozpoczęciu realizacji, voucher/karnet jest ważny przez 3 miesiące.


3. Voucher może zostać przekazany do realizacji innej osobie.


4. Rezerwacje na masaż z wykorzystaniem voucheru prezentowego odbywają się wyłącznie poprzez kontakt telefoniczny bądź mailowy
z recepcją Day Spa Vita’O.


5. Voucher nie łączy się innymi promocjami i pakietami.


6. W sytuacji, gdy klient nie stawi się na umówiony zabieg oraz nie poinformuje o tym recepcji minimum 6 godzin przed rozpoczęciem planowanej wizyty, kwota na którą został wypisany voucher zostanie pomniejszona o wartość całkowitą rezerwacji zgodną z aktualnym cennikiem.


7. Zakupiony voucher nie podlega zwrotowi/wymianie.


8. Voucher nie może zostać wykorzystany na zakup kosmetyków
i mieszanek wellness, a także innych produktów detalicznych zawartych
w ofercie Day Spa Vita'O.

1. Vouchery prezentowe można zakupić
za pośrednictwem strony internetowej www.spavitao.pl oraz w salonie.


2. Wszystkie vouchery określone są terminem ważności. Po rozpoczęciu realizacji, voucher/karnet jest ważny przez 3 miesiące.


3. Voucher może zostać przekazany
do realizacji innej osobie.


4. Rezerwacje na masaż z wykorzystaniem voucheru prezentowego odbywają się wyłącznie poprzez kontakt telefoniczny bądź mailowy
z recepcją Day Spa Vita’O.


5. Voucher nie łączy się innymi promocjami
i pakietami.


6. W sytuacji, gdy klient nie stawi się na umówiony zabieg oraz nie poinformuje
o tym recepcji minimum 6 godzin przed rozpoczęciem planowanej wizyty, kwota
na którą został wypisany voucher zostanie pomniejszona o wartość całkowitą rezerwacji zgodną z aktualnym cennikiem.


7. Zakupiony voucher nie podlega zwrotowi/wymianie.


8. Voucher nie może zostać wykorzystany
na zakup kosmetyków i mieszanek wellness,
a także innych produktów detalicznych zawartych w ofercie Day Spa Vita'O.